Mumintrollet ! *

God kväll !

Hoppas ni har haft en bra dag ? Jag har i alla fall varit på stan med min mamma hela dagen och fikat: färskpressad juice & kladdkaka , kollat runt lite i olika affärer och träffat " Mumin " =D Vi har haft jätte mysigt ! Sen avslutade vi det med att gå in på hemmakväll och hyrde 3 filmer och köpte massa chips !



jag idag.



mumin ville egentligen ta foto med mig men jag fick ju va lite vuxen & avstå , hihi !



Vi fikade på Espresso House på Lilla Torg , där är det så himla mysigt .







Vi gick som galningar i stan , gick in och ut från alla omklädningsrum , men detta var det enda som fick följa med mig hem , så meningslöst ! =)





Får väl se om någon av dessa filmerna är bra !

Ja just det går dagen ! Var jätte trevlig, som vanligt. Jag & Ida började kvällen med att laga mat. Det blev fläskfärsbiffar m. klyftpotatis & rödvinsås. Gott. Efter det blev det gammal musik & mycket dansande ! Sen blev det att vi mötte upp Nathalie och gick till Hipp ! Sen är allt lite dimmigt efter det , om man säger så . Haha !
Men snälla José körde mig och Ida hem !







sen blev det inte så många fler bilder =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0