Min onsdag *

God morgon .

Ligger fortfarande i sängen och glor på " våra bästa år ". Igår kom jag hem från Ida vid tolv, fick ta taxi hem pga att dom har kontantstopp mellan 20.00 - 06.00 plus att jag var lite för feg att gå ut i stormen !!

Igår hade vi så klart jätte mysigt & roligt. Jag och Ida lagade mat , falukorv & potatis. Och vi ska vara kockar ...
Efter vi hade ätit kom Sanna & Marie ,så satte vi på " Dumpa Honom " även om alla vi hade sett den innan, men den är så bra ! Vi hade massa gott , chips, godis , popcorn . . . men allt tog slut på 20 minuter haha , gamiga !
Efter filmen kollade vi på " So you think you can dance " och hade heta disskusioner .

Så vi hade super trevligt .





Idag blir det en lugn hemma dag ! Ska bara ta det lugnt och kolla på film hela dagen !

Vad ska ni göra ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0