min mysiga men katastrofala eftermiddag *





Har haft en jätte mysig eftermiddag med min bästis ! Vi åkte till Ikea gick rundan , passade på att fika ( eller jag ) och handlade lite småsaker till Patrik . Vi har alltid så roligt & mysigt när vi träffas <3

Men när jag kom hem blev jag sjukt uttråkad och inspererad och sugen på att ändra om så jag började fixa i mitt rum ! Ingen bra idé när man precis har vaccinerat sig ! Jag började släpa fotöljer och såklart fick jag svin ont i armen ( haha svin , ohh gud vad jag är trött ) och orkade inte fortsätta , så nu sitter jag i ett kaos och kan inte ens ligga på min arm , buhu ! Har dessutom beklagat mig lite för Sanna men hon hade exakt samma sak som mig !! så det var inte lönt att beklaga sig hos henne , hehe !

Nej slut pratat , hoppas ni har haft en jätte mysig dag och att ni andra som har tagit sprutan eller ska ta sprutan tar det lugnt och vilar !

Sov gott , Peace & Love  *






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0