min första julkänsla *

Måste börja med att säga att vissa människor här i världen måste lära sig att bjuda på sig själv , tåla andras skämt och inte ta allting så himla allvarligt ! Man måste lära sig att ta vissa saker med en nypa salt . .  Jag och mina vänner älskar att ha roligt & skämta , så ta inte allting så allvarligt ! =)

Nu till min dag :

Det var verkligen jätte svårt att komma upp imorse , grått & regnigt, usch ! Men som tur hade vi inte speciellt mycket att göra idag , men vi fick däremot besök av Ida & Mattias och Malin. Men idag fick ja också min första julkänsla idag ! Det var rött överallt inne på jobbet , det luktade nejlikor , vi hade clementiner & pepparkakor, Underbart !!
Efter stängning stannade vi kvar och städade hela köket , sjukt duktiga var vi . Så vid sex var vi klara , så det blev en lite längre dag på jobbet idag =)

Så nu är jag hemma ligger ny duschad i sängen och väntar på att " Bridget Jones dagbok " ska börja , så jag ska väl ner och hämta en pepparkaka och kanske koka lite té.

Har ni haft en bra söndag ?



Fick lite potatissallad till frukost , svin gott . Satt fint i kistan !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0