hemma från vaccinationen !



Nu är jag hemma igen . Men jag fick verkligen kämpa för att kunna ta det , för att mamma sa att jag skulle ta den på City kliniken på Gustav , men nej det var tydligen i Västra Hamnen  , och jag hade tid till tio , så jag fick springa till bussen och åka dit . Och Sanna var redan där så hon väntade på mig så hon kunde följa med mig in eftersom jag är a* rädd !
Medans vi satt i väntrummet träffade vi en gammal barndomskompis , Amanda , hon hade redan tagit den.

Men sprutan var inte alls så farlig som jag trodde , eller det ör dom aldrig . .  Man stirrar upp sig så mycket innan och när man går därifrån så skrattar man åt sig själv att man var så nervös och stirrig !
Det spännde till lite i armen , inget mer .

Så nu är jag hemma igen , är jätte trött så jag tänkte att jag skulle lägga mig och vila en stund !

Kram på er .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0