min önskelista från Hm *





Vissa tycker att jag har tur , vissa tycker att jag har otur att jag fyller år den 22:a December. Jag tycker bara att det är roligt , får massa presenter på samma vecka !

Detta året tänkte jag önska mig en ny stor säng i födelsedagspresent ( jag brukar önska mig saker som jag kan behöva till min framtida flytt ,så att jag slipper köpa det sen . Som tex förra året - en ny tv ! )

Och så tänkte jag att jag skulle önska mig en massa kläder , skor och smycken i julklapp !
Så här är en liten del av det jag önskar mig , och det kommer från Hm , såklart !


Kommentarer
Postat av: Meela

ska försöka lägga allt detta på minnet =)

2009-11-07 @ 00:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0