Det slutar aldrig snöa ! *







Idag har det bara snöat och snöat hela dagen och det har börjat att lägga sig på marken. Detta var tidigare idag och jag kan säga att det bara kommer mer och mer hela tiden ! Jag var ju inte alls beredd på att det skullesnöa nu i November så jag har ju inte tagit med några speciella vinterkläder , typiskt ! Men om det fortsätter såhär ska vi ut och åka pulka imorgon !

Annars idag så har jag och min moster sovit till tolv - ett , sen har vi hämtat ungarna , handlat mat och födelsedagspresenter till min morbror som fyller 41 imorgon . Och just nu står degen och jäser på bordet , och snart ska vi baka ut den till underbara kanelbullar och efter det ska vi baka någon typ av chokladkaka !

Fast jag är lite orolig , för min yngsta kusin har blivit sjuk och min moster känner sig hängig och min morbror är på bättringsvägen ! ahhh . . jag vill verkligen inte bli sjuk nu , speciellt när jag inte har hunnit vaccinera mig , inte för att jag tror att dom har svininfluensan men ändå ! Plus att jag ska ju åka tåg i 9 timmar på lördag !
Men vi får hoppas att jag inte blir sjuk ! !



lillasjuklingen ligger och beklagar sig i köksoffan om hur ont han har i huvudet och magen !


Nu ska jag gå och krama om honom !
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0