dagens planer med en arm *

ibland känns det som att det kvittar vad man gör det blir ändå alltid fel ...

Äh jag vet inte varför jag är på så dåkigt och konstigt humör !  Det kanske är för att jag är så trött pga av för lite sömn ?

Just nu ligger jag fortfarande i sängen men jag har faktiskt varit uppe och stekt ägg till frukost .
Sen har jag ju ett katastrofalt rum att ta hand om så jag får väl försöka bli klar med en arm , hehe !
Men sen ska jag faktiskt bara spendera min dag hemma och vila för att jag vill att detta ska försvinna till imorgon .

En fågel viskade i mitt öra att man kan bli förlamad i armen om man smäller i den efter man har vaccinerat sig , vad tror ni om det ?! haha . . jag tror att det är bullshit , men ändå går jag runt och är jätte försiktig , man vill ju inte utmana ödet i onödan !

Imorgon ska jag & Sanna hem till Ida och ha myskväll , film , prat och vin ! Så jag vill vara på topp . . !

nu får jag väl sätta igång . .
kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0