är på tåget mot stockholm ! *

God morgon !

Nu har tåget precis kört iväg från Malmö ! När klockan ringde idag så höll jag på att dö, klockan var fyra på morgonen , vem går upp då !? Men jag smög upp och pussade småsyskonen hejdå och packade det sista ! Super . .
Frågan är bara nu vad man ska göra till klockan ett ?! Okej jag ska ju byta tåg vid åtta men ändå , trycka i min godis & kakor och kolla på film ?
Ni ligger väl säkert i sängen och sover gott eller ska snart gå upp till skolan ?

Nu ska jag i alla fall sätta på filmen , Dumpa honom. . Har redan sett den men det är den och två andra filmer som finns på datorn så det är väl lika bra att se alla ! =D

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0