2,7 mil & en jäkligt lång runda på stan

Vilken dag !
Var uppe vid nio slängde ihop träningsväskan och mötte Ida vid Dalaplan . Så promenerade vi bort till Friskis & Svettis , två timmar tränade vi idag , började med uppvärmning : 1,7 mil / powerwalk , sen gjorde vi hela rundan , tränade väldigt mycket armar idag , men även mage och rumpa ! ( det viktigaste ) Och vi slutade med 1 mils powerwalk , väldigt effektivt !



Efter träningen åkte vi in till stan och åt en snabblunch , sen gick vi en ganska lång runda och köpte lite tröjor och så ! Mysigt *
Nu sitter jag hemma och ska betsämma vad jag ska ha på mig ikväll ? Kankse nått av det jag köpte ? Får se , det är alltid ett problem ! Men efter jag har bestämt mig vad jag ska ha på mig så ska jag åka hem till Ida och äta middag & " förfesta " lite .

Ha en underbar kväll så hörs vi kanske senare ?

Puss *











Sen hittade jag denna lilla tröjan också , men det fanns bara i mini stl den fanns på barnavdelningen !


Kommentarer
Postat av: Vera Oline van Dijk

Du er PRIKK lik søsteren min Lina !! xD

Hilsen Vera, Ti år. :D

2009-11-28 @ 18:22:23
URL: http://slupsen.blogg.no
Postat av: suvi

Jasså tycker ni ? =D

2009-11-29 @ 00:41:51
URL: http://jamiejackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0