18/11 *



Jag och nina skulle bara ta en snabb kaffe på Mc donalds , men det blev Mc Feast JR, läsk , hjärtan . .  inte bra !


God dagens !

Idag blev jag väckt av Nina som ringde och ville att jag skulle med henne på stan och kolla runt lite , så jag hoppade upp ur sängen , fixde mig och åkte in till stan . Sen har jag varit i stan hela dagen . När  Nina skulle åka hem gick jag och träffade Ida & Pia som satt på Sorl och fikade  . Satt vi där ett tag och pratade , mysigt !
Ëfter det gick jag och Ida och handlade mat på Hemköp och lite gott till ikväll . Nu sitter vi i soffan kollar på tv och snart ska jag in i´köket och laga mat ! Sen kommer tjejerna hit och kollar på film !

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0