tuffa dagar gör bara en starkare !

Hej , dålig uppdatering ! Har haft en ganska konstig och jobbig dag ...
Men imorse var jag & min lillasyster på promenad bort till min lillebrors fotboll tyvärr missade vi matchen men vi fick oss en lång  härlig och kall promenad ! Gud vad kallt det var idag , eller var det bara jag ?
Resten av dagen har jag varit hemma och tagit det lugnt , har inte mått så bra . <

Just nu är det bara jag och min lillasyster hemma alla andra är ute på galej. Skönt , det är så tyst här hemma .

Imorgon blir det jobb fast en timme tidigare =( bandet ska ha frukost .. allt för att göra dom små fröna glada !

Nu ska jag kolla på " 27 dresses " en riktig tjejfilm !

Puss på er !


Julie cyklade & jag powerwalkade brevid !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0