städning : check ! kropp : .... on the way !

Nu har jag precis städat mitt förbaskade rum , för att imorse när jag gick upp eller rättare sagt hoppade på mina små tomma plättar som jag hade skapat i allt klädkaos som var på mitt golv , så upptäckte jag att det bara flög damm i hela rummet så fort man rörde sig , då har det gått alldeles för långt ! Men nu är det så gott som nytt . . " Synd " att jag måste göra om mitt rum ( igen ) nu i dagarna , måste ju få plats med min nya säng ;) Så nu måste jag hitta på nån ny ordning för att få plats med allt skit ... kommer bli svårt ! Fast jag ska inte ljuga jag ÄLSKAR att göra om ! =D

Nog om det .. snart ska vi ha visning på lägenheten , lite därför jag städade också ! Efter visningen ska jag köra ett litet pass i mitt rum med lite sit ups osv .. ja jag vet att jag tränade idag , men en vän påminnde mig om hur min kropp såg ut för nått år sedan ( på ett bra sätt då ;) ... hehe ) och det är ju så jag vill ha det igen så det gav mig en extra push för att nå mitt mål , så det är bara att köra på annars kommer man ingenstans , inte sant ? =D Sen ska jag dessutom göra nytt mat - schema , med points !!

Nu ska jag fixa till mitt yttre lite kan inte se ut som en luffare när dom kommer . Pusss *


Dammat hyllan & klackarna på rad !




Fan , allt får inte plats i lådorna ... hatar när det hänger sådär .


Detta kaoset får vara såhär , jag avskyr sladdar , det är en mans jobb !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0