One Tree Hill *

Det var värst vad tiden går fort , det är redan mörkt !

Kom hem för ett tag sedan , har hållt på lite med tvätten ;) Idag tränade jag och Ida två timmar som vanligt , kämpade på =) Efter det åkte vi till Triangeln och köpte ett par gympaskor till Ida & ett cykellås till mig , mitt har varit sönder i evigheter , så nu kan jag cykla till träning och jobb ! Skönt att slippa ta den dumma bussen ...
Men efter det orkade vi inte gå på stan mer så vi gick till Hemköp och handlade mat och så gick vi hem till Ida och gjorde wok m. nudlar & kollade på " One Tree Hill " . Vid fyra ? Körde Mattias & Ida mig hem , soft ... hehe *
Så nu ska jag bänka mig framför tvn med " One Tree Hill" boxarna och glo på det resten av kvällen, fick låna dom av Ida !
Imorgon däremot blir det en lugn hemmakväll , det behövs efter förra veckans bravader , plus att jag & marie ska ju förmodligen ut på lördag !
Nu kallar tvn , pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0