Mellandagsrean på Mobilia , suger !

Igår efter allting var " lugnt " igen här hemma så ringde Sanna och frågade om jag ville dra till Kb ! Självklart , det va precis det jag behövde att bara komma ut och tänka på något annat än idiotiska släktingar ;)
Så jag åkte hem till Sannas kompis Ola och " förfestade " där lite , efter det drog vi till Kb , men shit vad mycket folk det var , det gick inte att röra sig !! Dom hade en extra bar också för att det var så fullt vid dom andra tre barerna . . Men jag hade i alla fall en trevlig kväll som fick mig att tänka på annat !


detta var den ända bilden från igår , tur det .... för fy fan vad man kan se ut !! haha .

Idag vid ett gick jag , mamma och min lillasyster ut och handlade lite på mellandagsrean , aldrig mer ! Eller jooo kanske =D Men aldrig mer på Mobilia i alla fall , det finns inget värre ställe !! Men jag handlade några plagg & ett halsband , men jag lyckades bara köpa en sak som var på rea , ett par trosor =/ känndes mindre lyckat !!'

Så nu är man äntligeen hemma , och jag är super trött ! Sov bara 4 - 5 timmar inatt =O Så nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen , mamma köpte två filmer som vi nog kommer att se på !

Vad ska ni göra denna lördagkväll ? Festa ?

I alla fall nu ska jag hoppa ner i badet !! pusss *





                                
                                     Handlade en skjorta också men den glömde jag fotografera =/





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0