Juno !

Nu har jag och mamma tittat på filmen " Juno " , den är ju inte speciellt ny , men den var skit bra & rolig ! Det handlar om en 16 årig flicka som blir gravid .... =D Spännande !! Ni måste se den .


Innan det tog jag ett långt och härligt bad , kännde mig lite sliten från igår , hehe !

Men nu är jag sjukt uttråkad ! Vad ska jag nu göra haha ? Jag är egentligen svintrött och borde gå och lägga mig , men det är lördag och alla är ute och festar , men jag orkar inte gå ut !! Vilket i - lands problem ...

Nä nu lägger jag mig i sängen och läser en skvallertidning , kanske sätter på x boxet och spelar lite Need for speed ;) ja , nördigt !!

Ha en underbar lördagkväll ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0