Julpyntet klart !

Vilken stämmning det är i mitt rum nu ! Nu har jag pyntat klart .. Har världens julkänsla nu . Fast det är fortfarande en sak som saknas ... En julkalender ! Mamma har inte köpt några än , buhu ! Hoppas dom kommer snart =D Och nej ... jag är inte för gammal för sånt !

För en stund sen gjorde jag lite lunch / mellanmål till mig ... Vi äter mat lite senare än vaniligt . Så jag gjorde pasta och grönsaksröra ! Underbart .. jag älskar tomat & grönsaksröror =D

Nu ska jag hoppa in i duschen , blev jätte smustig när jag skulle rota fram mina julsaker ! Sen blir det tvkväll , det är ju Ugly Betty, Desperate Housewives & Brothers and Sisters !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0