Erik vann !

Erik vannn ! Inte så förvånande kanske , fast jag måste säga att Calle var jävligt bra idag han med !
Själv känner jag mig fortfarande skit kass & är helt utmattad så jag ska hoppa ner i sängen nu . Imorgon om jag mår bättre kanske vi ska iväg och kolla på min lillebrors fotbollsmatch på Stadion , men förhoppningsvis efter det så kanske jag övertalar mamma att åka till Ikea och köpa min födelsedagspresent , en ny ,stor & underbar säng !! Vill ha den nu ........ !!! Men vi får se ... allt hänger på hur jag mår .
Nu är det faktiskt inte så många dagar kvar tills jag fyller år , tjoho ! 11 dagar för att vara exakt =D Men detta året blir det endast en lugn liten tjejmiddag & utgång ... Men självklart också " familjekalas " vilket vi har vaaarje år ! Längtar ..

Nej god natt på er alla ! hoppas ni har en lite livligare kväll än vad jag har haft ! Puss

erik grönwall vann idol 2009 Foto: Daniel Ohlsson/TV4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0