Nu räcker det med shopping för denna månaden !

hej alla !

Kom precis hem från Entré ! pust ... Nu har jag handlat för tillräckligt mycket pengar denna månaden + att man måste ju ha lite pengar till nyår ! =D Men det var jätte trevligt att träffa Sanna lite också och så fick man snacka av sig lite också ! Jag orkade inte träna nu efter vi var klara för jag är helt slut  i huvudet och har ont i fötterna =/ Men men ...
Nu vi snart äta här hemma , SOPPA ! äälskar soppa =D Sen ska jag färga håret också , igen .. Det blev en liten rödnyans i håret sist jag gjorde det , så det ska bort !


En mocka jacka från Cubus.


En grå jätte mysig halsduk från Lindex .

Hårfärg & en liten hårspray till väskan ( det är ett måste )


usch , måste städa mitt rum också , katastrof =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0