Ett avslutat kapitel !

Postat av: En läsare

Hejhej! Har läst din blogg ett tag nu :) Läste dom här 31 frågorna och upptäckte att du har gjort *** så på både misstag och på vad som gjorde dig glad det här året, får man veta närmare :)'

§


Det var en kille som jag träffade i sommras , egentligen en väldigt komplicerad historia men det som det verkligen handlade om var att jag blev kär och han fick mig till att må mycket bättre, känna mig lycklig och känna mig uppskattad ! Med tanke på att jag har haft ett så jobbigt år och han fick mig till att må bättre så kommer jag alltid vara glad och tacksam för att han fick mig till att må bättre och tänka i andra banor ! Och det var därför han gjorde mig glad !

När jag också skrev med honom på misstag så var det för att vår relation sårade tyvärr människor i vår omgivning. Och det var ju verkligen inte meningen ,men blir man kär så blir man väl det ! Men huvudsaken för att jag skrev med honom där var faktiskt pga en annan sak som fortfarande är allt för jobbit att prata om ( men någon dag ska jag dela med mig av det med ). Men han sårade mig och visade sig vara ett ännu större svin än vad jag hade kunnat tänka mig att han var . Och att han dessutom efter allting som vi har gått igenom och hur vi har mått av hela situationen flirtat med mina närmsta vänner och velat ha sex med dom ? Men även många andra dumma saker . Det kallar jag misstag .. Men när man är kär gör man många dumma saker . Men jag har lärt mig oerhört mycket av denna "§upplevelsen" eller vad man nu ska kalla det och jag vet att det kommer att ta ett bra tag innan jag kommer att kunna släppa in någon igen.

Men livet går vidare & man lär sig av sina misstag och förhoppningsvis så lär man sig något av situationen och för med sig det resten av mitt liv . Själv har jag blivit en starkare person & jag kommer alltid till att granska människorna som kommer in i mitt liv mycket mycket mer för att slippa hamna i en sådan här situation igen. Men det bästa av allting är att jag har lärt mig så himla mycket om självkänsla ... självrespekt !

§Ett avslutat kapitel, underbart ! =D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0