Andra december !

Hemma !!

 Vilken dag jag har haft .

Vid tio mötte jag Ida & tränade gumpen av oss ! Vi powerwalkade i ... ja jag vet inte hur länge , tränade hela rundan , cyklade , och avslutade med powerwalk  ( Ida sprang ) . Vi i alla fall jag var helt slut efter !
Men efter träning mötte vi upp Nina & åt lunch med henne , sallad & en typ av lasagnerulle , svingott var det i alla fall , satt fint efter träning ! 
Vid ett åkte jag till Värnhem och mötte upp Sanna , så tog vi en runda på Entré . Hittade ett par skor , som jag ska ha på nyår , tjoho . Ett steg närmre min outfit ;)
Sen tog jag bussen hem till min far , det var ett tag sen jag träffade honom så det var kul att se lilla Juciy !
Efter en timme kom Adrian och hämtade mig så körde vi och hämtade mamma i Lund .

Det har varit fullrulle hela dagen , men det är bara roligt !  Men nu ska jag vara hemma hela kvällen och ta det lugnt , har inte sett Greys Anatomy på evigheter , tänkte kanske se det om det inte redan har varit säsongsavslutning ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0