Älskar snöbollskrig !

Hej alla underbara !

Idag kan jag ju säga att jag har ju verkligen fått tillbaka för att jag lät det bli liiite för suddigt igår , hehe ! Attans ... Men det stoppar inte mig ändå ! Jag gick upp 11 imorse och åt frukost. Efter det gick vi alla ut och hade snöbollskrig , haha ... Riktigt roligt ! Jag kommer nog aldrig förstå dom som säger att dom hatar julen & snön ? huh ... det är ju jätte mysigt ! Efter det gick vi in och klädde granen =D Nu är den uppe och den ser ut som en " Kalle Anka gran " som vanligt ... Men det älskar jag .. Tycker att det är så tråkigt med dom som bara har en färg i granen , silvriga kulor , silvrigt glitter osv ... Nej många olika färger ska det vara , det ger en mysigar känsla ( enligt mig då ! )

Men just nu sitter jag i köket och skriver , kollar ut på all snö och har julmusik i bakgrunden , och en hysterisk hund som springer runt och gnäller för att husse har gått , mer julkänsla kan det inte bli va ? haha .

Snart måste jag hoppa in i duschen också och frächa till mig för att kl 18 ska vi ha gäster och fira mig igen , är det inte underbart !?

Ha en underbar efter middag , hörs senare ♥




Måste verkligen färga håret nu !! Cassi ?!











förresten , varför ska killar alltid mula & kasta så hårt ? Känner dom sig mer " macho " då ?



vår mysiga julgran !


Kommentarer
Postat av: Casandra

Säg till när du vill :) kram

2009-12-19 @ 16:13:42
URL: http://cazsie.blogg.se/
Postat av: suvi

Tack kära du !

2009-12-19 @ 17:16:08
URL: http://jamiejackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0