feber , tusan också !

Först .... Svar på kommentar :

Anonym om Nya boots .:
Inte för du kommer publicera denna kommentaren för det gör du aldrig när någon skriver något negativt. Men dom skorna var ju bara sjukt fula. Skit samma om dom kanske är skönt men ingen hade velat ta på sig dom, fyy...
- No 1 : Att jag aldrig publicerar kommentarer när det är negativa sådana , konstigt för jag behöver inte ens godkänna dom för att komma upp på bloggen , utan dom kommer upp automatiskt.

No 2 : Vad är meningen och skriva att skorna var fula ? Skulle det göra så att jag inte kommer att använda dom eller vad var meningen ? Och ingen hade velat ha på sig dom , jaha ? vilken tur för att det är jag som ska ha på mig dom ingen annan , för det sista man vill vara är att bara vara en i gänget och hänga på alla och göra som alla andra . Omogen kommentar , väx upp !




Nu till min dag , har haft feber idag så jag har bara varit hemma och tagit det lugnt ! Skönt .. Men jag har också lagat mat till min underbara familj ! Kyckling , klyftpotatis , grönsaksröra & sallad .. Det var väldigt uppskattat =)
Nu ska jag snart till affären med mamma och handla vindruvor eller någon annan frukt till ikväll , idag är det ju final i " Mammas Pojkar " kl 20.00 på 4:an . Men efter det ska jag kolla på 2012 för att jag somnade mitt i filmen igår , av det jag såg så var den väldigt bra !

Nu ska jag återgå till mitt . Puss på er !


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för maten, det var jättegott (som vanligt =)

Och apropå taskiga kommentarer- kom alltid ihåg att det är de som är mest osäkra och med dåligt självförtroende som kommenterar så, de vill flytta fokus från sig själva till andra. Då slipper de ta ansvar för sig själva och sitt eget liv. Ínte så konstigt egentligen- det är ju trots allt lättare. Puss o kram

2009-12-10 @ 19:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0