Äntligen snö !

Okej måste börja med att jag HATAR Bubbleroom ! Jag har inte kunnat se min förbaskade blogg på 2 dagar , men nu är det problemet ur världen !

God morgon förresten !

Vaknade av att solens strålar lös in genom fönstret, underbart ! Och när jag kollade ut genom fönstret så var det mycket mer snö än igår kväll . Så himla mysigt ! Ska väl ta en promenad med hunden så att han får leka av sig i snön ( om han kan , han brukar inte fatta det här med att springa runt , hitta pinnar och rulla runt , han bara nosar på allt , meningslöst ! ) Men jag ska försöka =)

Ska gå ner och äta lite cornflakes med russin , svingott !

Efter jag har ätit måste jag sätta igång att baka , jag ska baka till imorgon , till lördag ( mitt släktkalas ) och till julafton ! Så det blir mycket bak , Roligt ! !

Dags att sätta igång ! Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0