31 frågor !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten & Åkte på semester med Anna.
2. Höll du några av dina nyårslöften? njää tyvärr inte .
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja , lilla Elliot ( kusín )
4. Dog någon som stod dig nära? En barndomsvän , Sabina . Jätte hemskt !
5. Vilka länder besökte ? Turkiet & Danmark
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? Kärlek & Lugn och ro =)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Det är ju ganska många egentligen men den 5 juni : studenten , slutet av juli & början av augusti , 25 december.
8. Din största framgång 2009? Ta vara på mitt liv .. låter töntigt  , men sant
9. Största misstaget? ***
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja tyvärr så har jag varit sjuk ..
11. Bästa köpet? Min säng =) & Turkiet resan.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
 Turkiet resan !
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja , många saker tex ,studenten , resan , *** & flytten !
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Inna - hot !
15." Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare , tyvärr ... Men jag längtar till nästa !
16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat mer pengar & rest !

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget =D
18. Hur tillbringar du julen? Hemma !!
19. Var du kär i år? Ja det var jag verkligen =D
20. Favoritprogram på TV? Hollywoodfruar ( det är roligt och kolla på korkade Anna Anka )
21. Bästa boken du läste i år? En shopaholics bekännelser , Det ska bli ett sant nöja att döda dig & Ego Girl ( för 100 ggr ) & alla extremt tråkiga böcker i skolan ...
22. Största musikaliska upptäckten? Va ?! haha ...
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min säng & Pengar !
25. Något du önskade dig men inte fick? En resa ? , och en lampa från Ikea , haha !
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade en mysig middag med mina närmsta tjejkompisar & gick ut !
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja självklart många saker =)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Min stil ? hmm .. jag har varit mig själv , vet inte vad det är för stil =/
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner , Marie , Ida & Sanna ♥ & min mamma ! Hade inte klarat detta året utan dom ! Så nästa år är det min tur att vara där för dom =)
31. Vem saknade du? Min pappa & Anna !


SLUT !


Kommentarer
Postat av: En läsare

Hejhej! Har läst din blogg ett tag nu :) Läste dom här 31 frågorna och upptäckte att du har gjort *** så på både misstag och på vad som gjorde dig glad det här året, får man veta närmare :)

2009-12-25 @ 22:05:34
Postat av: condé

hörredudu när ska du lämna tillbaka min bok

? EGO GIRL du tror väl inte jag glömt haha

2009-12-29 @ 14:17:26
URL: http://josefineconde.blogg.se/
Postat av: suvi

Hahahaha ... hmm .. jag kanske måste läsa den EN gång till innan du får tillbaka den ;)

2009-12-29 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0