Oj 5 dagar ..

Har det gått , tiden går så himla fort !! Vad har jag gjort dom senaste dagarna? Jag var på landet hos min moster och bara tog det lugnt , det har blivit min grej att åka dit en gång i veckan och bara koppla av. Jag tror att det är ett bra sätt för mig att varva ner och ett bra sätt för mig att inte bli allt för stressad och hamna i samma situation som innan ! Så i måndags när jag kom dit så åkte jag, min moster och mina kusiner till Ystad för att titta på Lina när hon skulle dansa balett. Det var verkligen jätte roligt ! Det påminnde mig jätte mycket om när jag var liten och dansade balett ! Det är så fint. Man blev ju sugen på att börja dansa igen , tror dock att det är lite försent, höhö !!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0