Johnossi.

Oh fredag äntligen ! Även om jag har haft en lugn vecka där jag bara har tagit det lugnt och inte haft någonting inbokat så längtar man ändå till helgen . Så nu är det fredag och jag har precis tagit en låång härlig dusch efter att jag har städat som en galning. Så jag ska strax göra mig i ordning och fixa lite saker inför ikväll. För ikväll ska jag & Sanna gå och se Johnossi på Kb ikväll och sen fortsätta festa där efter konserten ! Men innan det ska vi äta middag hemma hos henne, så att jag tror att det kommer bli en riktigt mysig & rolig kväll !


Kommentarer
Postat av: Meela

Förstår att du har bättre o viktigare saker för dig men jag saknar ditt bloggande!

2010-11-29 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0