Idag är det lördag.

Hej !

Så himla skönt med lördag. Jag ska strax iväg och ta en runda med Josefine på stan och se om hon hittar ett par skor till min födelsedag och se om jag hittar nån klänning till festen , jag vill ju faktiskt ha den snyggaste klänningen hehe .. ! Men det är väl inte så konstigt när det är min födelsedag. Aja får se om jag hittar någon ! 

Ikväll ska jag till Philip med Sebbe och dricka lite vin bara ta det lugnt. Ska bli trevligt !

Tänkte att jag kanske skulle ta och åka tillbaka till landet imorgon men vi får se. Det är så skönt att vara där ute om man bara vill ta det lugnt. Dessutom får jag ganska mycket gjort när jag är där , kan koncentrera mig mycket bättre , äh vi får se !

Ha en bra dag ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0