En sjukling

Jag väcktes imorse av en sjuk liten kusin som kom nerkrypandes i min säng la sig under täcket och kramade mig o sa , kan inte du laga mat till mig , typ hasselbackspotatis m. sås ? Jag är ju faktiskt sjuk . . Haha
Så nu har jag jag passat lilla Johannes hela morgonen , satte på Toy story 3 , gjorde frukost och gav honom en alvedon sen somnade han gott i sängen.
Sen hann jag dessutom förbereda en äppelpaj till dom andra , så har dom lite efterrätt ikväll, gud vad jag är snäll !

Så nu ska jag bara fixa lite saker på datorn tills dom andra kommer hem sen ska jag ta en lång promenad i det kalla höstvädret , skönt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

e de din bror ?

btw hur många syskon har du kan inte du sätta ut bilder på dom ;)

2010-11-18 @ 20:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0