11/11-10

Hej !

Just nu sitter jag på Idas jobb på Lilla Torg och fikar. Sanna dumpade mig här för en stund sedan , men jag älskar detta stället så jag stanna kvar en stund till ! Har suttit och skrivit inbjudningslista till min födelsedag , planerat datum och mailat om en massa lokaler så nu är det i full gång , längtar som tusan det kommer att bli så himla roligt ! Hoppas nu att det blir lyckat också !

Nu ska jag strax iväg och hämta lilla Penni på skolan så ska vi iväg till PanduroHobby och kolla om dom har lite roliga saker till min scrapbook som jag håller på att göra nu med bilderna från helgen. Den kommer att bli så fin ! Sen ska jag nog ta en kaffe med Josefine & gå på bio ikväll , en väl planerad dag kallar jag det !

Hörs sen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0