101103


lite hittade jag till festen , glömde dock svart ögonskugga , ska ha mörka ögon på lördag.

Hej !

Igår blev en väldigt stressig dag. Jag var en runda på stan först , skulle försöka att hitta en klänning till lördagens fest ( Marie & Viola ska fira sina födelsedagar ) och alla ska vara jätte fina , men tyvärr så hittade jag ingen klänning. Jag köpte en men den ska jag lämna tillbaka den var inte så snygg på. Så letandet fortsätter !

Efter stan mötte jag upp min storasyster så tog vi en fika/lunch, jätte mysigt !
Sen efter fikan precis när hon skulle köra mig ut till Skurup så träffa vi på pappa , så vi stod och prata med honom i hundra år , oh han börjar bli så gammal & han tjatar om barnbarn , undra vem av oss som kommer att ge honom det först ;) haha .. lilla gubben.
Men tillsist kom vi ut till Skurup och då blev det fika igen ( inte bra ! )  Sen var det mys resten av kvällen , älskar att komma hit och bara ta det lugnt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0