God Natt *

Hej !

Jag tror aldrig att jag har varit så utmattad som idag. Jag vet inte vad det är med mig ... om jag har sovit för lite , om jag börjar bli sjuk eller om det är vädret ? Men jag är helt slut i kropp och sinne. Fast och andra sidan så har det varit mycket på gång den senste tiden , det kanske kommer ikapp en nu ?

Aja, Igår kväll kom Nathalie och hämtade mig så åkte vi och åt lite mat och sen körde vi och hämtade upp hennes kompis så gick vi och satte oss på Moose Head och " kollade " på Champions Leauge finalen och drack kaffe. En perfekt lugn lördagkväll ! Men redan vid halv elva var jag tillbaka till Nina , var trött !

Och idag har vi varit här hemma hos Nina hela dagen och packat ner inför hennes flytt och vilat för att vi båda har mått ganska dåligt =/ Så nu ligger vi utslagna i soffan och ska snart bädda ner mig. Ska upp tidigt imorgon och åka hem , ska träna och fixa lite saker så det är nog bäst att vara utvilad !

God Natt *

( fattar inte hur man vänder bilderna på en mac )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0