Vernisage *

Hej !

Jag hade ju glömt att jag skulle på födelsedagskalas/vernisage idag ju! Så här låg jag i soffan med pyjamas ,när Adrian ringde och sa att alla var nedanför , så jag fick slänga på mig kläder & smink och sticka ner. Så vi spenderade hela eftermiddagen hemma hos Nina med en massa plockmat , ost & vin , en massa musik ! Så det var jätte trevligt. 
Efter det åkte vi hem till mig och hämtade min smutstvätt och så åkte vi hem till mamma , så fick jag min tvätt tvättad & middag ! Lyxigt .. Men det får inte bli en vana för då kommer jag aldrig att orka tvätta själv !  Haha .

Så nu ligger jag hemma i min soffa och glor på körslaget , kan det bli en bättre lördag ? Nej, men jag orkar ändå inte göra något idag , ska ju jobba imorgon 12-21 så det är väl lika bra att jag tar det lugnt. Kan vara nyttigt det med !



lilla Penni ♥


Sen fick jag träffa min älsklings Molly också , gud vad jag saknar henne ibland !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0