dagen efter är inte rolig !

God morgon ?

Jag ska vara ärlig ? jag är döende idag . Igår hade vi i alla fall jätte trevligt , det var jag , Marie , Emelie, Johanna & Alexandra som var här hemma innan , så det blev bara en massa tjejsnack-sex ... haha. En stund innan vi skulle dra till Kb kom Leo & hans kompis också.

På Kb blev det faktiskt inte så mycket dans för min del för att först träffade jag José en arbetskamrat som jag pratade med ett tag. Sen stötte jag på Max ....... Det var ju ett tag sen vi träffades, men det var inget konstigt mellan oss det var precis som det brukar vara.. Vi satt och pratade i kanske 1,5 timme om allt , riktigt roligt ! Kul att tänka tillbaka på allting man har varit med om, och om allting som kommer att hända !
( Det var kanske där det gick lite snett , vi drack ganska många öl =/ höhö )
Så efter det var det dags att gå hem ... 
Men jag hade allt som allt en väldigt trevlig kväll !

 kommer fler bilder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0