Jobb byte nu ?


God kväll!
Idag har det gått så himla bra på jobbet så jag är helt chockad ! Idag sålde jag r*ven av mig , om det är så här min vecka ska vara kommer jag att få hur mycket som helst ! Vi har dessutom fått en provisionsgräns till nu där man kan tjäna 1000 kr till / vecka utöver dom 100 kr man kan få extra redan nu, så om jag säljer lika bra resten av veckan så kommer jag att få minst , 2400 kr extra denna veckan ! Perfekt till Paris ( eller nästa reskassa ) 
Tänk då om man når upp till sin provisonsgräns ( vilket är fullt möjligt ) varje vecka , då kommer man att få 9600 kr extra / månad ...
. Inte helt fel ?
Ska kanske inte ser ner på jobbet after all ?

I alla fall , idag var jag & grabbarna på " La Empanada "och åt lunch , super smarrigt !! Det var längesen .. Vi hade lång lunch idag också eftersom vi var så duktiga , så slapp man kasta i sig maten !
Killarna tar mig verkligen som en i gänget , ibland tror jag att dom glömmer bort att jag är tjej ... Men men ... kan väl inte förvänta sig så mycket mer när man är ensam tjej i gruppen ! Hoppas det kommer någon tjej snart =D

Nu ska jag bara lägga mig & kolla på Svenska Hollywoodfruar eftersom jag missade det innan , sen ska jag nanna .
Imorgon ska jag upp lite tidigare för att jag ska på anställningsintervju på ett annat ställe som teamleader , spännande ! Men jag tänker inte byta om dom inte har en väldigt bra lön att komma med , för den jag har nu är super ! + att jag trivs så bra , så det är hård press på dom ! haha ..
We will see ...

Aja God natt på er ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0