Underbara sol !

Oh vilken underbart härlig dag !

Det är så himla varmt ute ! Nu har jag suttit i solen i 5 timmar på Möllan. Jag mötte upp Max och så satte vi oss på Bobs , och vi hade sällskap av två av hans kompisar. Jätte trevligt ! Vi satt och drack öl och snackade jätte mycket. Och nu vid halv fem beställde vi in lite mat , jätte goda hamburgare, var så jäkla hungrig , vi satt och tuggade i oss en massa salta pinnar så det var väl lika bra ! Så det har varit en lugn och skön eftermiddag i solen.
Det kändes verkligen som en typisk juni-dag ! Underbart .

Nu är jag i alla fall hemma , ska duscha och lite sånt sen ska jag väl förhoppningsvis ut i solen igen ! Malin vill dra till Lilla torg lite senare så det blir väl kanske det !

Puss *


jag idag.


Kommentarer
Postat av: En kompis

Kajsa Ardbys Max?

2010-06-02 @ 19:41:17
Postat av: Anonym

Vad smal du ser ut :)? Gått ner mycket? :)

2010-06-02 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0