Mysig kväll på Lilla Torg *

Hej !

Tidigare ikväll satt jag , mamma och lillasyster hemma och kollade på Let's dance , ville se Elin Kling & Rhabi dansa ! Men jag blev " störd " av Natta som ville hitta på något , haha .. Jag hängde såklart på direkt , kännde att det var dags att komma ut lite , haha ! Så hon kom och hämtade mig , så åkte vi hem till henne i Bunkeflo en stund för att hon skulle göra sig i ordning sen åkte vi och hämtade Natta 2 . Sen kom 2 killkompisar till dom , så åkte vi till Lilla Torg och  tog en cider & snackade ! mysigt *

Efter det tog vi en sväng förbi Mc donalds , syndade och åt lite chicken nuggets =/ inte bra ! Sen ringde bästisen och ville träffas en stund så han hämtade mig därifrån och körde mig hem ! ♥ alltid kul att träffa honom !

Så ikväll har jag haft en lugn och skön kväll ! En underbar fredag =)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0