Mys med bästisen !

Hej !

Kom hem precis . Har varit på en mysig liten runda med Patrik ! Vi passade på att bara prata av oss , vi pratade om allt mellan himmel och jord. Vi bara körde runt och snackade . Han är verkligen min bästa killkompis , älskar honom !  Vi kan prata om allt ,  och jag är så himla glad att jag har en sån fin vän. ♥

Nu är jag i alla fall sjukt trött och måste krypa ner i sängen . Imorgon ska jag jobba klockan 9.00 och det gäller att vara pigg , vi kommer säkert att ha massor att göra !

Imorgon efter jobb så ska jag träffa Patrik en stund & fika , sen ska jag träna , känner att jag måste & vill är sjukt sugen ... Vet inte vad som har hänt !! Jag får panik om jag skippar det en dag =S herregud. haha .

Dags att nanna ! pusss *


fick ett gulligt sms av min bästis precis =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0