Hemma från gymmet !

Hej !

Har precis kommit hem , jag och Nathalie tog en tur till gymmet ! Det var så sjukt mycket folk så att vi var tvugna att stå och vänta på att få varsit löpband ! Men tillsist kom vi till och satte igång =D Det var jätte kul att träna med Nathalie . Men vi körde hårt , inte så mycket maskiner men mer fettförbränning , vilket är det bästa såklart !

Efter träningen körde vi och hämtade upp hennes pojkvän & sen släppte dom av mig hemma. Och nu är jag sjukt trött ! Det känns mer ansträngade att träna på kvällen ! Undra varför ? =S

Imorgon ska jag i alla fall träna med Marie & Nathalie , och så kanske Casandra & hennes tjejkompis ska med. Så imorgon blir vi många tjejer på gymmet. Men vi ska träna på dagen vid tre ! Inte för tidigt & inte för sent.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova . Sov inte så mycket inatt , hade jätte svårt att sova inatt ! Så det ska bli skönt att få sova ut imorgon.

Sov gott alla ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0