God morgon !

God morgon !

Sitter och äter lite frukost , en nyttig sådan ! Jag och Nathalie har ju en liten " tävling " fram till nästa fredag.  =D Så det är bara att kämpa på. Men även om den inte är på blodigtallvar så är det bra att ha små tävlingar för sig själv för att kunna nå det målet man har och man kan dela upp det i olika delmål , så som vi har gjort nu tex . gå ner 2 - 3 kg fram tills nästa vecka . Och om jag når detta mål så kan jag belöna mig med något litet som tex. köpa någon fin tröja. Och sen sätta upp ett nytt delmål till veckan efter. På så sätt är det lättare att nå sitr riktiga mål , att ta en vecka i taget.

Idag ska vi ses borta vid gymmet halv tre och köra fettförbränning och mage !

Egentligen skulle jag träffat min syster ikväll , men jag fick precis ett sms av henne att hon måste jobba över i Köpenhamn idag så vi ska ta det på lördag istället ! synd =(

Nu ska jag äta klart , sätta på en maskintvätt ( det tar aldrig slut! ) och packa resväskan.

Pusss ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0