Drömmer mig bort till det grekiska ö - riket !

Hej !

Tog en liten runda med Nathlie innan . Vi åkte in till stan för att fika ( nyttigt ) men det slutatde med att vi syndade ännu mer . Jag skäms ! Jag skäms för att ens säga det ... speciellt inte efter jag kämpade på gymmet . Pinsamt !

Imorgon ska vi i alla fall till gymmet lite tidigare och kämpa 10 ggr hårdare eftersom vi fuskade !! fan ... jag har ingen pli på mig själv ! bajs *
Men vi har satt igång en liten tävling , den som går ner minst antal kg till nästa fredag är skyldig den andra 200 kr ! Så jag måste kämpa för att jag vill inte ge Natta 200 =P haha ...

Så nu ska jag bara krypa ner i sängen och drömma mig bort till Grekland ! jag längtar . . . .

Sov så gott ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0