Bio !

Hej kom precis hem ! Vi åkte till Filmstaden och chansade och vi fick biljetter till " Did you hears about the Morgans " , det var nog en av dom bästa filmerna jag har sett på länge förutom " Avatar " då =D
Men gud vad mycket folk det var på bion idag , man stötte på alla möjliga vänner och bekanta ! Filmen var i alla fall riktigt rolig och det var verkligen en " feel good " film . Tycker att alla ska se den ( eller tjejer i alla fall ).

Under filmens gång kände jag hur benen började dunka , som växtvärk typ ? Kanske ska ta det lite lugnt imorgon med träningen ? Kan köra lite =)

Hur som helst nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en film som vi hyrde igår . " I love you man " heter den .. En komedi, så hoppas att den är rolig ! Sov gott *




& tack så hemskt mycket för kommentarerna *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0