Bästa dagen hitills !

Hej !

Idag har jag haft min bästa dag hitills på jobb , om man ska räkna arbetsmässigt då ! Fan vad bra det känndes bra ... Var väldigt stolt över mig själv & jag fick väldigt mycket beröm av mina chefer och det känndes så klart riktigt bra !
Annars har dagen varit som vanligt , jobbade till nio .. tog bussen hem & åt lite middag. Men imorgon börjar helgen , underbart ! Så efter jobb så ska jag direkt till gymmet & möta upp Nina så att vi kan köra en timme fettförbränning & lite mage ! Har ju inte tränat på hela veckan , har haft ångest så det måste göras . Sen på kvällen ska vi nog ut , det är det som är tanken i alla fall, sen vet man ju aldrig hur det blir !
Och på lördag ska jag träna med Adrian så då har jag i alla fall kommit iväg 2 ggr denna veckan , 3 ggr är i för sig målet , men det ska jag ta igen nästa vecka =D


Just nu ligger jag i min härliga & stora säng och kollar på NCIS , vet inte varför jag älskar alla b-program , haha ?
Jag är inte speciellt trött heller .. konstigt ! Men jag måste i alla fall försöka sova snart för att imorgon jobbar jag 10 - 18 ! Super bra =D
Känner att det kommer att bli skit skönt med lite ledighet nu , eller i alla fall 1,5 dag.. så hinner hjärnan vila lite + att jag hade gärna kommit ut lite , det var ett tag sedan ... så att jag hoppas att det blir party imorgon !!



sov gott !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0