Äntligen !

Heeej !

Gud , jag hann ingenting imorse =/ Och jag har varit upptagen hela dagen ! Men det kvittar lite , för att idag så har det inte hänt speciellt mycket , jag och Theres har bara suttit och snackat en massa skit & jobbat såklart =D


Lilla Tessan !

Annars har det inte hänt speciellt mycket mer , har tagit det lugnt bara sen jag kom hem  ! Måste hinna ta det lite lugnt också !

Imorgon däremot så ska jag upp lite tidigare , ska ut på morgon promenad ! Det behövs ju verkligen nu när man inte hinner med träningen =/ Men jag ska i alla fall träna på fredag efter jobbet hade jag tänkt & lördag, så då blir det i alla fall två dagar !
Sen ska jag dessutom försöka att lösa det med New York resan !!! Måste lösa det ...
Så det blir inte lika lång sovmorgon imorgon !

Nu ska jag krypa ner i sängen ! Sov gott *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0