Still sick.

Är fortfarande sjuk och min fest är om 3 dagar ? Why ?  Tack vare Zyx, Bisolvon , Alvedon och Otrivin så klarade jag kvällen igår. Men nu känns det som att allting smällde på igen. Typiskt ! Bäst för förkylningen och febern att den går över till på lördag. Så nu ska jag försöka vila så mycket jag bara kan ! Jag har fått lite gjort av det jag skulle göra idag på datorn men jag får ta en snabb runda på stan imorgon och fixa lite.
Och nu är det ingen som vill umgås med mig heller eftersom ingen vill bli sjuk till min fest , jätte tråkigt ! Men jag förstår dom! Stackars Marie som var snäll nog att hänga med mig i två dagar har gått och blivit sjuk nu, haha . Så jag ringde till Nina för en stund sen och bad henne dumpa Penni här hos mig så att jag har någon att umgås med. Så nu ligger Penni och väntar på att vi ska sätta på Askungen .....2 eller 3:an .. typiskt haha. Hoppas ni har en lite bättre dag än vad jag har.

Puss & Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0