paperwork

God morgon !

Wiihooo nu är det bara 2 dagar kvar. Tycker att det ska bli sååå roligt , hoppas bara att det blir det nu också !
Men jag börjar faktiskt få lite panik ! I natt vaknade jag 5-6 ggr av att jag hostade så mycket så att jag nästan spydde & så kallsvettades jag jätte mycket, jag är så rädd att det inte ska hinna gå över till på lördag !
Marie & Mamma är också fortfarande sjuka ! Men man får hoppas på det bästa.
Nu har jag suttit vid datorn hela morgonen här sen kl nio och har fixat en massa saker , börjar bli så smått klar med allt. Och då ska jag sätta igång med min födelsedagsoutfit och städa undan osv. och kl fyra ska jag till frissan och få bort min utväxt ! Men jag kan inte riktigt bestämma mig om jag sla bli mörkare el. ljusare eller ha samma som jag har nu ! Vi får väl se.
Nu är det dags att fortsätta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0