Min systers hemlighet

Denna månad har jag min systers lägenhet när hon är i väg och gottar sig i Filipinerna. Och det är underbart skönt ! Jag känner mig hemma här och jag har lånat den så himla många gånger innan , så fort hon är bortrest så är jag här och som tur är så är hon det ofta, när det gäller lägenheten då !
Men min kära syster kanske inte är det mest ordningsamma människan jag känner. Och på toaletten så har hon en massa korgar med allt möjligt i. Och varje gång jag har varit här så kliar det i fingrarna och jag vill bara rensa dom så jag gjorde det igår ! Där fanns allt möjligt , pengar , smycken , smink , toffsar , silverfiskar, diadem osv. men det det fanns mest av var halsband! Och jag som redan tyckte att hon hade en massa fina smycken som hänger fint i hennes sovrum. Men nej det fanns mer , i stora lass ! Så nu har jag hängt i ordning allt. Tror faktiskt att hon kommer att uppskatta det !




Allt är i ordning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0