Min födelsedag.

var underbar ! Blev väckt av mamma & mina syskon och även mormor & morfar vid nio med frukost på sängen och en " vacker sång " ! Och så fick jag öppna mina presenter , fick jätte fina presenter av min familj. Fick pengar, skor, jacka , klänning, halsband osv . Är så himla nöjd med mina presenter och min familj är underbar !
Efter att jag hade öppnat mina presenter så kröp Julie ner i min säng och så satte vi på Pocahontas ( struntar i att jag fyllde vuxen , haha ) Jätte mysigt ! 

På dagen var jag och mamma en sväng på stan , var bla. på systemet för första gången , fick ett litet grattis av han som satt i kassan också , haha !

Sen gick vi hem till mamma igen och gjorde tårta och lite mat , sen kom gästerna vid sex ! Och då åt vi drack lite vin & dansade loss till Charlotte Perelli ! ´

Vid elva körde Adrian oss till Philip ! Han hade några vänner hemma så det blev lite mer vin där och lite dans ( mest från Marie & Sannas sida ) . Men det var jätte kul !

En perfekt födelsedag ! Är så himla nöjd med mitt 20 års firande , det kunde inte ha blivit bättre ! Tack alla mina kära ♥

 



















fick min favorit ring graverad : Jackman !


min älskade päls !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0