Julklappar.


Twixy på vår lilla shoppingrunda.



Förra veckan var jag & min kära Twixy en lång runda på stan för att hitta en klänning till min födelsedag & hitta lite julklappar. Lite fick man ju köpt ! 3 julklappar har jag lyckats ordna. 2 till mina syskon. Men jag tyckte att det var mycket lättare att komma på julklappar innan när dom var mindre , då kunde man köpa en Barbie och en Action man typ så var dom glada . Men nu är min lillasyster 13 & min lillebror 15 , när hände det ? Nej men nu är dom äldre och mer kräsna, nu kan man inte gå och köpa någon leksak direkt. Men jag tror ändå att jag lyckades ganska bra. Men en sak till var tror jag att jag ska köpa till dom , men frågan är vad ? Kom gärna med tips på vad man kan köpa till en 13 årig tjej & en 15 årig kille ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0