God morgon.


Jag behöver inte ens säga eller gnälla om hur dåligt jag mår, jag tror att ni ser hur bra det är ? haha.
Men idag har jag verkligen inte tid att vara sjuk ! Idag ska jag göra tusen saker inför min fest men sen ska jag även ha tjejmiddag här hemma idag , vilket betyder att jag måste åka till Willys och handla och sen köpa lite vin och så + att jag måste till Apoteket och köpa allting som kan göra mig frisk snabbare ! Så till min hjälp idag så är Ida på väg ( min räddare i nöden ) & Acke o Sebbe som ska köra oss till Willys osv så allting kommer gå mycket snabbare ! Skönt , för att jag känner mig redan slut och då har jag bara dammsugit =(

Önska mig lycka till ♥


Kommentarer
Postat av: Matilda

Söötis!

2010-12-15 @ 21:40:27
URL: http://awasawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0